-->

Aku terperangkap kat luar...

| Isnin, 29 Disember 2008

Macam mana tu istilah terperangkap kat luar...selalunya kalau terperangkap tu, mestilah didalam kan...nak buat macam mana..bila dah pagi buta macam ni...mestilah nak tido..dah la musim sejuk..huhu....kesejukan aku kat luar...nak buat mcm mana...merasalah dok kat luar sejam..

tu baru sejam..macam mana si miskin di Mesir ni lalui hidup2 diorang...kesiankan...? Kesyukuran diatas apa yang kita miliki sekarang adalah satu kesyukuran atas nikmat yang Allah berikan...banyak sangat..kalau nak senaraikan tu..banyak sngt...saling berkaitan semua nikmat tu..



aku terfikir jugak tadi..macam mana nak masuk...boleh kata hampir semua intercom aku tekan...aku x pk da orang tido ker..apa ke..dah x pk dah maslahah orang lain..yang penting aku nak tidur..


disini lah aku sedari keegoan dan penting diri. Kalau aku susah, semua orang aku jaja pertolongan tanpa pk kan maslahah mereka...tetapi apabila aku senang dan mereka perlukan pertolongan, aku dimana?...








kita ni pon selalu mcm tu tapi kita x sedar...aku pon gitu gak...bila dah susah baru sedar..sebab tu berguna sangat blog ni....sbb kita boleh catatkan apa yang kita sedari dan insafi..moga2 kita boleh baca balik dan memperingati diri kita sendiri..kalau nak tulis dalam buku pon boleh tapi tulisan aku ni xcantik..so baik tulis kat blog..siap boleh kaler2 lagi...huhu...


hurm..apa2 pon..aku dah ngantuk...dah subuh dah ni..
nak solat pastu nak tidur... =)




0 ulasan:













blogger readers

feed my blog..

Senarai Blog Saya